Brand Storytelling prin Journaling

Spune povestea business-ului tău cu ajutorul tehnicilor de journaling

URMĂTORUL CURS ÎNCEPE LA 6 MARTIE 2023

Fiecare poveste de brand este unică, fiecare afacere a început într-un fel anume, fiecare antreprenor a avut parcursul său.

Unicitatea este arma ta secretă care te va diferenția din multitudinea de povești.

În ultimii ani, nivelul de atenție al unui om a scăzut până la 8 secunde (probabil și mai mult de atunci).

Practic, un om este bombardat cu atâtea mesaje, imagini, litere, conținut video, grăbite de simpla alunecare pe ecran cu degetul.

Nu-i de mirare că atenția a devenit o resursă scumpă, așa că toată lumea se luptă pentru ea. Și cu cât există mai mult conținut, cu atât scade atenția.

Un om poate să fie atent la ceea ce ai de oferit timp de cel mult 8 secunde și apoi altceva îi poate distrage atenția. La fel cum un peștișor auriu uită tot și i se resetează memoria la fiecare 8 secunde.

Soluția?

Reține atenția cititorului tău pentru primele 8 secunde și apoi continuă să-i oferi povestea pentru care a venit să te cunoască, pe tine ca brand, produs, serviciu sau antreprenor.

Folosește jurnalul și adaugă pe listă și alte idei de storytelling

CE ESTE POVESTEA DE BRAND?

Storytelling de brand este povestea ta unică și memorabilă a brandului, a produselor și serviciilor pe care le oferi și implicit a ta, ca antreprenor.

Povestea de brand este puntea de legătură emoțională a brandului tău cu audiența, publicul, urmăritorii tăi din social media și clienții tăi. 

Ce țin minte cumpărătorii despre brandul tău?

Marketingul nu mai este despre produse, este despre povestea din spate.
Seth Godin
Autor & Expert Internațional de Marketing

ACEST CURS ESTE PENTRU TINE DACĂ:

  • textele pe care le scrii pe social media sau pe blog nu mai primesc la fel de mult engagement ca înainte
  • nu știi care părți din povestea de brand ar trebui incluse 
  • ai vrea să captezi audiența cu povești pe care să le folosești la prezentări sau pe scenă
  • vrei să scrii pagina ”Despre Tine” pe site și nu știi de unde să începi
  • te pregătești să pivotezi spre altă industrie sau treci printr-un proces de rebranding
  • urmează să lansezi un nou produs sau serviciu și vrei să-i împărtășești povestea cu publicul

CUM SE DESFĂȘOARĂ CURSUL

”Brand Storytelling prin Journaling” este un curs intensiv desfășurat pe parcursul a 4 săptămâni, cu sesiuni de training și consultanță susținute de Alexandra Bădiță. La finalul cursului, vei avea conturată povestea de brand pe care o poți folosi pe website, pe canalele de social media sau atunci când susții o prezentare. 

Cursul ”Brand Storytelling prin Journaling” îți va oferi claritate despre ceea ce este relevant de inclus în povestea brandului tău, pentru a te conecta la nivel emoțional cu audiența ta. 

Vei descoperi cum să-ți folosești vocea autentică pentru a spune o poveste memorabilă prin arta storytelling-ului și a jurnalului.

Cursul este diferit de orice alt training de storytellling, pentru că îți oferă toate instrumentele de journaling la care poți reveni ori de câte ori ai nevoie să îți revizuiești povestea de brand sau să creezi una nouă pentru produsele și serviciile tale. O dată ce ai învățat metoda, nu vei mai avea nevoie de ajutor, pentru că vei fi propriul tău artist de brand storytelling.

TESTIMONIALE

Am urmat cursul de storytelling prin journaling de nota 10 alături de Alexandra Bădiță, care m-a determinat să scriu și să prind drag de scris. Am un set de instrumente pe care abia aștept să le folosesc la pagina mea și la postările care urmează. Cursul este foarte bine structurat, informația are sens și nimic nu este în plus. Nu în ultimul rând, Alexandra este caldă și te îndeamnă să aprofundezi și să aplici fără prea multe bătăi de cap. Este 100% alături de tine și chiar îți depășește așteptările.
Liliana Șelaru
Designer vestimentar și consultant de stil
Am avut șansa să o cunosc pe Alexandra chiar la începutul proiectului meu de suflet, pe care mă pregătesc să-l lansez. Îmi doream să scriu povestea de brand autentic, cald și cu mult respect atât față de experiențele mele de viață care m-au condus către lansarea brandului, cât și față de cititori. În cursul Branding Storytelling prin Journaling, pur si simplu am simțit că Alexandra a venit cu o baghetă magică și a împrăștiat praf de stele peste ideile din capul meu: dupa a doua sesiune, am pus stiloul pe pagina curată a jurnalului primit în dar de la Alexandra și m-am oprit la sfârșitul celei de-a doua pagini: când am citit ce am scris, am regăsit structura, conceptele și toate tricks&tips pe care ni le-a predat Alexandra!
Alina Nisipeanu
Health Coach
Alexandra este un speaker plin de inspirație și un coach conștiincios, care pune accent pe storytelling pentru a schimba viața oamenilor. Este informată, carismatică și în același timp amabilă. O recomand cu căldură.
Elisabeth Villiger Toufexis
Director Național & Coach NLP
Îi suntem recunoscători Alexandrei Bădiță pentru ajutorul în șlefuirea poveștii noastre de brand. Deja postările noastre din social media sunt mult mai apreciate.
Rose Olesen
Fondator The Best Breast Vest Co.
Cel mai memorabil moment din training a fost conștientizarea poveștii și a mesajului. Am înțeles că nu este vorba doar de a-i face pe oameni să râdă sau să plângă, dar cum îi faci să se simtă cu povestea ta.
Stephen
Marketing Manager

CINE ESTE ALEXANDRA BĂDIȚĂ

  • Coach de Journaling, Autor”Write Your Way to Happiness”

  • 8 ani în digital marketing & project management
  • Master Jurnalism și Publicitate
  • Fondator Impressivity® by Alexandra în 2014
  • Storytelling & Journaling Expert
  • Autor internațional de jurnale pentru copii și adulți
  • Gazda podcastului ”Live Your Impressivity Show”
  • Speaker (California, Olanda, Cipru, Marea Britanie, Romania, Albania)
  • Diplome de Terapia Jurnalului și Neuropsihologie
  • Creator al Academiei de Journaling, prima Academie din România dedicată scrisului în jurnal
  • Co-fondator al proiectului internațional ”Journaling în școli” și al primei Conferințe de Journaling în Educație

ALȚI CLIENȚI:

STRUCTURA CURSULUI

SESIUNEA 1

Definirea audienței, alegerea canalelor media și a formatului potrivit poveștii de brand, stabilirea obiectivului clar de marketing prin storytelling

SESIUNEA 2

Revizuirea primei povești de brand, disoluție și reconstruirea structurii, editarea cu ajutorul tehnicior de journaling și a formulelor de storytelling

SESIUNILE 3 și 4

Finalizarea poveștii de brand, crearea multiplelor versiuni pentru canalele media, concluzii și training de livrare prin speaking brand storytelling

+ primești suportul meu și al grupului de studiu între sesiunile de training prin Whatsapp, luni – vineri, 10-17

BONUS!!!

✔️ 1 sesiune de coaching 1-la-1 cu Alexandra Bădiță

✔️acces pe viață la toate înregistrările și materialele de curs

✔️ 1 meditație de creativitate în journaling cu Daiana Rădulescu

✔️ 50% reducere la abonamentul de yoga și spiritualitate ”Școala Zeițelor” cu Daiana Rădulescu

✔️ voucher în valoare de 200 de lei pentru o sesiune foto branding personal de coaching cu Cristina Fiofil

VALOARE BONUSURI: 1,200 RON

Tu le primești gratuit la înscrierea la curs!

ÎNSCRIERE

950 lei

350 lei x 3 rate

BONUS SPECIAL: URMĂREȘTE WEBINARUL GRATUIT

.